ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ КАФЕДРИ І НАПРЯМИ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  1931-1941 р.р. - проходило становлення колективу, наукова діяльність кафедри орієнтована на удосконалення конструкції та підвищення надійності гальм;
  1941-1948 р.р. - основний напрямок наукових досліджень - динаміка механічних систем;
  1948-1955 р.р. - на кафедрі проводилися роботи з удосконалення конструкцій та підвищення надійності вагонних сповільнювачів, гальмівних систем, залізничних коліс та автозчепів;
  1955-1960 р.р. - розроблялися фундаментальні положення та виконувалися дослідження в галузі динаміки машин з пружними ланками, теорії механізмів та машин;
  1960-1964 р.р. - формується новий напрям наукових досліджень, присвячених удосконаленню конструкції та підвищенню довговічності залізничних коліс та сповільнювачів; розроблено ГОСТ на полегшені залізничні колеса (спільно з Інститутом чорної металургії СРСР); досліджувалися динамічні навантаження у перехідних режимах роботи мостових кранів;
  1965-1975 р.р. - виконувалися роботи з удосконалення залізничних коліс та колійних машин; виконаний комплекс робіт з підвищення довговічності моторно-вісьових підшипників та зубчастих коліс тягового приводу локомотива;
  1976-1980 р.р. - наукові дослідження спрямовані на удосконалення та розробку ефективних засобів змащування вузлів тертя; виготовлено генератор масляного туману, який не мав аналогів у світі; продовжилися роботи з дослідження динаміки механічних гібридних систем, а також зубчастих передач тягового приводу локомотива;
  1980-1985 р.р. - виконувався комплекс робіт з удосконалення та розробки нових конструкцій механізмів відкривання люків вагонів-мінераловозів;
  1985-2000 р.р. - продовжуються наукові роботи з розробки та удосконалення засобів змащування; зокрема, застосування твердозмащувального покриття для робочих поверхонь пари тертя "колесо-рейка".
  З 1994 року в зв'язку зі становленням кафедри як випускної за спеціальністю "Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні та меліоративні машини і обладнання" виникли нові напрями наукових досліджень: розробка нових методів розрахунку стійкості та оптимізація параметрів тонкостінних елементів металоконструкцій, дослідження та удосконалення машин для ущільнення ґрунту, підвищення експлуатаційної ефективності та надійності машин для спорудження, поточного утримання і ремонту залізничної колії.
  Співробітники кафедри приймають участь у роботі авторитетних міжнародних наукових форумів - конференцій, симпозіумів.   Кафедра є осередком Придніпровського відділення Підйомно-транспортної Академії наук України (ПТАНУ). Завідувач кафедри Ракша С.В., професор Смирнов Г.Ф., доцент Главацький К.Ц. - дійсні члени ПТАНУ.


Університет | Про кафедру | Склад | Наукова робота | Метод. робота | Координати | Абітурієнту
Українська мова  |   Русский язык   |   English

Дата останнього поновлення: 14.03.2016 р.