Транспортна інфраструктура

Науково-дослідна робота

          При кафедрі функціонують дві галузевих науково-дослідних лабораторії, що займаються широким колом питань в галузі дослідження мостів та тунелів.

Науково-дослідна робота

          Галузева науково-дослідна лабораторія штучних споруд є провідною з питань проектування, розрахунку та технічного супроводу будівництва мостів та штучних споруд на транспорті.

         Основні наукові напрямки ГНДЛ ШС:

  1. Теоретичні основи розрахунку напружено-деформованого стану будівельних конструкцій, будівель і споруд; задачі динаміки, стійкості штучних споруд.
  2. Взаємодія транспортних засобів з елементами будівельних конструкцій.
  3. Питання безпеки руху транспортних засобів по штучним спорудам.
  4. Застосування ресурсозберігаючих технологій при проектуванні автодорожніх, залізничних мостів.
  5. Вдосконалення норм проектування, інтеграція національних і зарубіжних Кодів.
  6. Розробка уточнених математичних моделей, інженерного та наукового програмного забезпечення для аналізу роботи мостових конструкцій
  7. Обстеження та випробування залізничних та автодорожніх мостів різних систем, що експлуатуються.
  8. Визначення вантажопідйомності металевих та залізобетонних прогонових будов.
  9. Розробка заходів по забезпеченню пропуску перспективних навантажень в умовах високих швидкостей руху.
  10. Впровадження автоматизованої системи експлуатації мостів та інших споруд (СЕМС).

         Галузева науково-дослідна лабораторія механіки ґрунтів є провідною з питань розробки методів розрахунку земляного полотна та підземних споруд, а також із контролю якості ґрунтів та визначення їх фізико-механічних властивостей.

Лабораторія механіки ґрунтів

         Основні наукові напрямки ГНДЛ МГ:

  1. Розробка методів стійкості укосів залізничних насипів, основ і фундаментів, інженерних споруд залізниць і автомобільних доріг.
  2. Розробка методики розрахунків і способів укріплення земляного полотна та штучних споруд залізниць на підроблених територіях.
  3. Контроль якості ущільнення ґрунтів методами динамічного зондування і акустичним, дослідження стійкості тунельних конструкцій і розробка методів їх гідроізоляції.
  4. Дослідження та розробка рекомендації по визначенню динамічної стійкості земляного полотна.
  5. Розробка технологій закріплення основ і фундаментів транспортних споруд.
  6. Дослідження фізико-механічних властивостей ґрунтів при будівництві та ремонті інженерних споруд;
  7. Розробка методів розрахунків стійкості земляного полотна та інженерних споруд на основі комп’ютерних технологій.

Нова конструкція металевих поперечин

експлуатація залізничних мостівправила

розрахунок трисклепінчастих станцій метрополітену глибокого закладаннясовременные технологии строительства метрополитеновфундаменты промышленных и транспортных сооружений

Станції метрополітену: конструкція та спорудженняПатент на корисну модель №75553Патент на корисну модель №75536

        Працівниками кафедри та лабораторій опубліковано ряд наукових робіт, зокрема патентів, монографій, інструкцій, навчальних посібників тощо.

Мости та тунелі: Теорія, дослідження, Практика

        Починаючи з 2011 року кафедрою випускається науковий журнал «Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика».